0

دوربین مداربسته تکنولوژی AHD

محصولات AHD سهم بزرگی از بازار سیستم های نظارت تصویری را به خود اختصاص داده است. قیمت قابل رقابت، کیفیت مناسب و تنوع محصولات از دلایل اصلی گرایش بازار دوربین مداربسته به برندهای با تکنولوژی AHD است.

تشخیص محصولات با کیفیت مطلوب از محصولات با کیفیت پایین تر در میان انبوه محصولات موجود AHD در بازار نیازمند تجربه و دقت بالایی است. بسیاری از خطوط تولید دوربین های مداربسته AHD جهت دستیابی به بازار فروش خود و ارائه قیمت های صرفا رقابتی با کاهش کیفیت قطعات (برد، سنسور، ICR و…) پیش از مونتاژ دوربین ها اقدام به عرضه محصولاتی شده که با گذشت زمان افت کیفیت شدیدی را دچار می شود که این امر مشکلات متعددی را برای کارفرما و کارشناسان نصب ایجاد می نماید. لذا در انتخاب و اعتماد به برندهای AHD در بازار دوربین های مداربسته باید محتاطانه عمل نمود.

یکی از برندهای معتبر محصولات دوربین و دستگاه تکنولوژی AHD برند بصیر بوده در ادامه نمونه های پر فروش این برند در بازار دوربین مداربسته آورده شده است. همچنین همکاران گرامی می توانند جهت هرگونه مشاوره فنی و استعلام موجودی محصولات به مارکت سلام تعمیر مراجعه کنند.

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) : مخفی کردن

دوربین AHD

دوربین های مداربسته با تکنولوژی AHD نیز مانند سایر تکنولوژی ها به انواع مختلف بولت، دام، وری فوکال و… تقسیم می شوند. در ادامه نمونه هایی از مدل های پرکاربرد آن آورده شده است.

بولت

بولت های AHD در کیس های مختلف با مشخصات متفاوت از یکدیگر تولید و عرضه می شوند. در ادامه تعدادی از این مدل ها در شکل های زیر آورده شده است.

بولت AHD-BS-2211BM
بولت مدل AHD-BS-2215BM+

لازم به ذکر است مهم ترین فاکتور تعیین کننده کیفیت یک دوربین AHD نوع سنسور آن می باشد. لذا پیش از تهیه این اقلام لازم است از مطلوب بودن نوع سنسور آن ها اطمینان حاصل شود.

بولت AHD-BS-3400BM

وری فوکال

بولت وری فوکال

با توجه به نیاز بازار به دوربین های وری فوکال، برندهای AHD اقدام به تولید و عرضه بولت و دام با قابلیت تغییر فاصله کانونی لنز به صورت دستی نموده اند. شکل 10-12 یک بولت وری فوکال AHD را نشان می دهد.

دام

مشابه بولت های AHD مدل های دام نیز در کیس ها و ویژگی های مختلف در بازار عرضه شده اند. نمونه ای از مدل های دام AHD در شکل 12 (11 الی 15) آورده شده است.

دام دام AHD-BS-2262DM

دستگاه

دستگاه های ضبط کننده برنده های AHD عموما به صورت XVR (دارای قابلیت پشتیبانی از هر پنج تکنولوژی بازار) و با محوریت تکنولوژی AHD تولید و به بازار عرضه می شوند. در شکل های 12 (16 الی 23) نمونه هایی از این مدل دستگاه ها آورده شده است.

دستگاه BS-XVR-8104
دستگاه BS-XVR-8216N
5/5 - (3 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *