0

چگونه دستگاه DVR را نصب کنیم؟

روش نصب اولیه دستگاه DVR

دستگاه DVR نصب آسانی دارد و کافی است مواردی که می گوییم را انجام دهید.

قبل از نصب دستگاه پیچ های بدنه را باز کنید. بعد از بازکردن، هارد دیسک را روی بدنه قرار دهید و سپس کابل ساتا (SATA) و کابل برق را به برد دستگاه DVR متصل می کنید.

بعد از اینکه کابل ها را به برد متصل کردید، هارد را کف دستگاه پیچ کنید. که این پیچ ها طبق معمول در جعبه دستگاه وجود دارد. حتما هر چهار پیچ را محکم و به خوبی ببندید، چون لرزش های هارد می تواند عمر هارد را به شدت کاهش دهد.

قبل از بستن در دستگاه بهتر که همه کابل ها را چک کنیدو یکبار تست کنید. کابل برق یا آداپتور DVR را وصل کنید و کابل نمایشگر را به دستگاه و نمایشگر متصل کنید.

تست دستگاه DVR

مانیتور و دستگاه DVR را روشن کنید. بعد از اینکه دستگاه DVR  در نمایشگر دیده شد. در اینجا باید تاریخ و زمان دستگاه را تنظیم کنید. البته در برخی مواقع DVR حتی هارد شناخته شده را نیز به نمایش در می آید و با فرمت کردن آن ضبط شروع می شود.

در صورتی که در ابتدا چیزی در مورد هارد نمایش داده نشده است به منوی ضبط یا هارد دیسک بروید.

در صورتی که هارد را درست وصل کنید و بدون اشکال باشد هارد شما در این فرصت شناسایی شده و هارد را فرمت کنید تا ضبط دستگاه شود.

پس از اطمینان از درست بودن عملکرد هارد می توانید در دستگاه را ببندید. سپس دوربین ها را مرحله به مرحله به دستگاه وصل کرده و تصاویر آن ها را چک کنید.

امتیاز به این post
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *