0

5 روش ریست دستگاه های DVR و NVR

روش های شکستن رمز متفاوت است

هر کدام از برند های دستگاه های DVR و NVR روشی متفاوت برای ریست کردن دستگاه خود دارند و باید از این روش ها برای ریست استفاده کرد. 

به همین دلیل از روش های مختلف برای هر برند استفاده می کنیم.

شکستن رمز دستگاه DVR,NVR با برند هایک ویژن

بدلیل اهمیت افزایش اهمیت هر چه تمام تر امنیت ویدیو های ضبط شده در دستگاه های دوربین های مداربسته سطح ریست پسورد در دستگاه های DVR و NVR برند هایک ویژن نیز بالا رفت.

دستگاه های DVR و NVR قدیمی هایک ویژن پسورد ساده پیش فرض 1234 داشتند. که می بایست پسورد سختی را برایش گذاشت.

روش ریست پسورد هایک ویژن: نرم افزار SDAP را از سایت Hikvision.com دانلود کرده و دستگاه را از طریق کابل lLAN به کامپیوتری که نرم افزار روی آن نصب شده متصل کنید.

سپس در قسمت Forget password این قسمت فایلی با پسوند xml به شما خواهد داد که باید آن را برای نمایندگی هایک ویژن ارسال کنید تا رمز جدید برای شما ایجاد شده و ارسال شود.

برداشتن رمز DVR,NVR برند سامسونگ

رمز پیش فرض دستگاه سامسونگ 4321 است. ترفند راحتی برای ریست رمز دستگاه دارند مثلا مدل های قدیمی با نگه داشتن کلید های Mode و PTZ به صورت هم زمان برای 5 ثانیه دستگاه بصورت کامل ریست می شود و می تونید با رمز پیش فرض مجدد وارد دستگاه بشوید.

اگر موفق نشدید پیشنهاد می کنیم به نمایندگی ارسال کنید تا پسورد آن را بردارند.

برداشتن پسورد دستگاه داهوآ

DVR های قدیمی برند داهوآ یک رمز ساده داشت که بر روی همه آن دستگاه ها کار می کرد. 

شکستن رمز داهوآ با سوال امنیتی (Security Questions): در صفحه لاگین گزینه ای وجود دارد بنام Forget Password بروی آن کلیک کنید و در Reset Type گزینه Security Questions وجود دارد و آن را انتخاب کنید در صفحه باز شده، سوالاتی که از قبل طرح کرده بودید با پاسخی که قبلا تنظیم کرده بودید بدهید و دستگاه را ریست کنید. 

شکستن پسورد در دستگاه های متفرقه

بعضی از برند های متفرقه مثل Macron ،Raster و… در واقع محصولات شرکت هایی مانند Hikvision, Dahua… را به نام های دیگر می فروشند.

در دیگر دستگاه های متفرقه روش های متفاوتی برای ریست کردن پسورد وجود دارد:

در آوردن باتری داخلی دستگاه: باتری روی برد دستگاه را برای چند ثانیه بردارید و مجدد در جای خود بگذارید. تنظیمات دستگاه به حالت کارخانه برخواهد گشت.

تنظیم پین های سوزنی روی مادربرد دستگاه: با اتصال پین ها در حالتی خاص برای برخی DVRها امکان ریست کردن آن ها فراهم می شود.

اگر نتوانستید و اطلاعات کافی ندارید پیشنهاد میکنم به یک تعمیرکار معتبر بسپارید.

دانلود نرم افزار time password dvr

4.7/5 - (3 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *